FANDOM

Pagina ea narrat de homine. Potes quaerere librum.
Revan TOR.jpg
Revan
Data vitae
Planeta natalis

Non est notum, fortasse, Deralia[1]

Natus

3983 API[2]

Descriptio
Species

Homo

Sexus

Mas[3] [4][5]

Color oculorum

Furvus, flavus in nigello latere Roboris[1]

Data politicus et chronologiae
aera(e)

Res Publica Vetus[3]

Affiliatio
Magistri
Discipuli
"Isti a duce sithum ad se ipsum, servator Galacticae nostrae."
Bastila Shan[src]

Revan erat iedaius-miles notus Rei Publicae Veteris aera. Intererat bellis Mandalorianis vicitque. Postea cum Malace in Regiones ignotas venit et ibi in planeta Dromund-Kaase Nigellum latus Roboris accepit a principe sithum. Post revertendum in Galacticam ut dux sithum Bellum civile iedaiorum incepit utens fornace stellari nominansque se Darthem. Post revertendum ad lucem propter Ordinem iedaiorum, tradendum a Malace discipulo suo et Bastilam Shanem vicit Principatum sithum suum non tenens memoria historiam suam per annum. Delevit sithes manentes in Corribane abiitque ad principatum sithum vivificatum inveniendum, sed captus est a Darthe Naerisse. Mitra Suric et Scorgius eum servaverunt veneruntque cum eo ad principem sithum necandum, sed in pugno Mitra a Scorgio necata est Revanque in vinculis positus. Revan servatus est a iedaiis e vinculis principis sithum propter spiritum Mitrae Suricis, qui Otegi de locatione Revanis narraverat. In vinculis pacem inter principatum sithum et Rem Publicam per principem fecerat. Post iter ad planetam Tython et Senatum iedaiorum certiorem faciendum de principe sithum venit in Fabricam ad droides militares faciendas, sed victus a servis principis erat.

Darth Malac, discipulus Revanis

Peritus Roboris putabatur a multisque magistris-iedaiis doctus est in Coruscante et in Dantuinis Academia iedaiorum.

Relationes

Also on FANDOM

Random Wiki