Fandom

Wookieepædia

Luca Scaiuocer

28pages on
this wiki
Add New Page
Talk3 Share
Luc.jpg
{{{}}}
Data vitae
Planeta natalis

Tatuin

Natus

19 API, Polis-Massa

Obiit

inter 45 PPI et 130 PPI

Descriptio
Species

Homo

Sexus

Mas

Altitudo

1.72 m

Color capilli

rutilus

Color oculorum

caeruleus

Color cutis

pallidus

Cyberneticus

manus dextra post 3 PPI

Data politicus et chronologiae
aera(e)
Affiliatio
Magistri
Discipuli

Luca Scaiuocer erat miles legendaris et magister-iedaius, qui iuvavit detrimentum Imperium Galacticae et postulavit, ut Res Publica Galacticae atque Ordo Iedaiorum renati sint. Filius senatricis Padmes Amidalae et militis-iedaii Anacinis Scaiuoceri erat. Qui et principissa Leia Organa Solo gemini erant.

Natus est 19 API anno in centro medicali in Poli-Massa die Principatus Galacticae conditi. Post mortem matris Lucae missus est in Tatuinem ad patruum suum Ouenem Larsum, ubi undeviginti annos vivebat.

Postquam duas droides rebellium, C-3PO et R2-D2, emit, milites oppugnandi principales eius interfecerunt. Cum iedaio-magistre imperatoreque Obi-Vano Kenobi Tatuinem reliquit nave Hanis Solo Tchevbaccaeque, ad rebellionemque se adiunxit et iedaius-padavan factus est. Delevit primum "Astrum Mortis" in pugna apud Iavinem. Tribus annis post, pugna in Hothe clade finita, in Dagobahe volavit ibique a supremo magistri Ioda doctus artibus iedaiicis erat. Brevi tempore post pugnavit gladiis luciferis cum Darthe Vaedero, qui manus eius cecídit, cognovitque se eius filium esse.

Anno post patrem ad lucem vertit servatusque est ab eo de Palpatine. Post cladem Principatus Galacticae creationemque Novae Rei Publicae imperator creatus est, sed maluit Novam Ordinem Iedaiorum creare et supremus magister-iedaius ibi esse.

Amabat Maram Zaedem, quae uxor eius facta est filiumque Benem ei peperit.

Also on Fandom

Random Wiki